Politika poslovanja

Politika poslovanja v  Kozmetičnem studiu ALLURE

V kozmetičnem studiu Allure si prizadevamo za profesionalno izvajanje storitev ter spoštovanje časa tako naših strank kot tudi zaposlenih. Da bi zagotovili nemoten potek dela in optimalno organizacijo terminov, velja naslednja poslovna politika:

1. Neprihod na dogovorjeni termin

V primeru, da se stranka na dogovorjeni termin ne oglasi in termina ne odpove vsaj 24 ur pred dogovorjenim časom, si pridržujemo pravico do zaračunavanja 50 % vrednosti rezervirane storitve.

  • Račun za neprihod se izda z rokom plačila 14 dni od izdaje.
  • V kolikor plačilo ni poravnano v navedenem roku, se dokumentacija posreduje v nadaljnjo izterjavo preko pooblaščenega pravnega zastopnika.

2. Zamuda na termin

V primeru zamude, daljše od 15 minut, izvajanje storitve žal ni več mogoče zaradi vpliva na urnik ostalih strank. V takem primeru se šteje, da stranka na termin ni prišla, in se zaračuna 50 % vrednosti rezervirane storitve.

3. Odpoved termina

Stranke lahko svoj termin brez stroškov odpovejo najkasneje 24 ur pred dogovorjenim časom. Odpoved se šteje za pravočasno, če je bila opravljena po telefonu, elektronski pošti ali preko drugega uradnega komunikacijskega kanala studia.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in spoštovanje navedenih pogojev poslovanja. Ta pravila so vzpostavljena z namenom zagotavljanja kakovostne storitve ter odgovornega upravljanja z razpoložljivimi termini.